"Fırat Tanış"alım Kırıştıralım

Yazan: Unknown Tarih: 10 Kasım 2012 Cumartesi 3 yorum
Uzun saçlı, kısa saçlı, bıyıklı,sakallı hatta sinek kaydı..Bir insanın her hali mi bu kadar güzel olur ?? Adamın her bir noktasından güzellik fışkırıyor. Tabi bir de o puslu sesi yok mu? O sabaha kadar konuşsun ben dinleyeyim istiyorum. Ne konuştuğu, ne anlattığı hiç önemli değil. Anlatsın yeter.Saçma sapan, salakça şeyler anlatsın.Masal anlatsın, okuduğu kitapları anlatsın, sürüngenleri hatta angut kuşlarını anlatsın fark etmez. Konuşmaktan yorulunca şarkı söylesin...Falan falan..Bir kısır döngü oluşsun..O anlattıkça ben dinleyeyim. Sanki yağmuru dinlermiş gibi hipnotize olayım. Kuzuların sessizliğindeki beyni alınmış adam gibi boş boş bakayım bu güzel adama ve sadece dinleyeyim.

Hayatım boyunca sonuna kadar izlediğim ilk ve tek dizi  oldu Yeditepe İstanbul. İşte Fırat Tanış'ı da orada keşfettim. Ayyy nasıl da sempatik bir tipmiş derken, Sır Çocukları vizyona girdi,hayran kaldım o sokak çocuğuna. Tramvay'da, belki de ilk kez bir filmde "kötü adam" için ağlama ihtiyacı hissettim. Dilber'in Sekiz Günü'nde ise aşık oldum. Yahu o nasıl bir oyunculuktur, nasıl bir tiptir öyle. Hep merak etmişimdir, o filmden sonra koltuk değneği olmadan, normal şekilde yürümeyi nasıl başardı diye.

Adamın her yerinden hem güzellik hem yetenek fışkırıyor.Yani 10 parmağında 10 marifet diyeceğim ama o parmaklara hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum. Adamın elleri inanılmaz güzel.Küçük ve naif..Öyle pis pis erkek eli gibi değil :) Gitar çalarken ellere dikkat kesilmenizi tavsiye ederim.Ne dediğimi o zaman anlayacaksınız. Bir de o eşek gözleri var ki..Işık saçıyor resmen etrafa. Ama sanki bir yandan da eskilerde bir yerlerde ya da birilerinde takılı kalmış gibi bir hali var.
Bu adamı inanılmaz seviyorum ancak bir yandan da acayip kıl oluyorum.Sivil direnişlere verdiği destek, demokratik ve özgürlükçü tutumu, yeri geldiğinde lafı çat diye koyması gibi birçok tapılası özelliğin yanına  bir de mükemmel sesi ile göz kamaştıran oyunculuğu eklenince; adamın popisi giderek artıyor. Yani doğru orantılı olarak avrat hayran kitlesi de artıyor. Sağda solda "ay ne tatlı adaaamm yeaaa" gibi söylemler duyuyorum. Amaaaaaa... Kızııım size yedirmezler Fırat Tanış'ı..Önce ben gördüm, ben keşfettim.. Kapanışı yaparken "Fırat Tanış babamdan sonra Türkiye'nin en yakışıklı erkeğidir" derim ve noktayı koyarım.















3 yorum:

Unknown dedi ki...

ben seni hep erkek olarak düşünmüştüm.ama görüyorum ki ya kadınsın ya da ibne

Adsız dedi ki...

yazdıkların hukuka ayıkırı..aşağılama var.umarım hakkında dava açar Fırat Tanış bey

Adsız dedi ki...

sayın Fırat Tanış'la irtibata geçtim.Eğer davayı benim üstlenmeme izin verirse, bu yazı nedeniyle sizi perişan edeceğim.Hakeret yüklü yazınız nedeniyle size dava açacağım.O zaman sanal ortamı böyle kötü emelleriniz için bir daha kullanamayacaksınız. Av.Kehribar Ataman

Yorum Gönder