Ben Tuvalete Gidiyorum

Yazan: Unknown Tarih: 3 Kasım 2012 Cumartesi 0 yorum
+Merhaba canım işim şimdi bitti, ben köşke gidiyorum - Tamam canım ben de şimdi holdingden çıkıyorum.. İşte bu ZENGİN içerikli konuşmayı hayatımıza Bihter Ziyagil ve kocası boynuzlu Adnan kazandırdı. Köşke gidiyorum, yalıda sevişiyorum,holdingde çalışıyorum falan..Görgüsüz itler zenginliklerini gözümüze gözümüze soktular. Haspam, kapıda araba bekliyor demiyor da, limuzin kapıda diyor.Ama ne oldu bu kadar görgüsüzlüğe allah belalarını verdi.O Bihter karısı,Fatmagül olunca başına gelmeyen kalamadı.Ya evin arsız kızı Nihal'e ne demeli. "Köşkte buluşuruz canııımm" diye yavşak yavşak konuşmak iyiydi değil mi?.Niye geçen yıl kapıcı dairesinde buluşuruz diyemedin.Pislik..Pisliksin işte.


Bu Ziyagil ailesinin görgüsüzlüğü bir nesli bunalıma soktu.Tıpkı benim gibi. Artık 5 metrekarelik odamdan rezidans diye bahsediyorum. Akşamları uykum gelince ben yatmaya gidiyorum demek yerine havalı olsun diye rezidansıma çekiliyorum diyorum.
Ama gönül istiyor köşke gitmek, holdingde çalışmak,limoyla okuldaki gençlere hava atmak.Bunalımımın sebebi sensin Bihter.Seni hiç sevmiyorum Bihter. Evet seni seni Bihterimi sevmiyorum. Behlül'ü koluma takıp köşke gidemeyeceğime göre ne yapayım çaresiz ben de tuvalete gidiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder