Gülmek Sana YAKIŞMIYOR

Yazan: Unknown Tarih: 13 Ekim 2012 Cumartesi 2 yorum

Gülmek bu kadar mı bir insana yakışmaz..Bu kadar mı ucuz ve adi görünür..Bu kadın gerçekten gülmekten soğutur insanı.Sonradan yapma dişleri ağzından her an fırlayacakmış gibi duruyor. Neye, kime ya da niçin güldüğü çoğu zaman belli olmuyor. Hani istemsiz gülme diye birşey vardır ya. Karşındaki gülünce ister istemez gülersin. En çokta tv izlerken olur, ekrandaki adam gülüyorsa fark etmeden sende gülersin. İşte Saba Tümer'i izlerken bende tam tersi oluyor. o güldükçe, ben sinirleniyorum. Kadını duvardan duvara çarpıp, ıslatıp ıslatıp dövmek istiyorum.
Şimdilerde sabah programı yapıyor. Her sabah 3 saat canlı yayını var. Eğer siniriniz kaldrırsa bir izlemeye çalışın.Programın 2 saat 45 dakikası anlamsız kahkahalarla geçiyor.

Bazı insanlar var ki bu kadının iğrenç gülüşünün hastası. Hatta geçen gün vapurda bir teyze çok güzel kadın falan diyordu. Teyze herhalde körlüğün bir adım gerisindeydi. Yoksa bu denli hastalıklı soluk bir benize, çarpık kalın bacaklara ya da değirmen gibi bir popoya güzel demesi imkansızdı.

Bir de programa gelen konukları aşağılamaya çalışmıyor mu?? Allahım...Sanırsın haspam kraliçe elizabetin kankası.. Daha unutmadık oğlun yaşındaki tüyü bitmemiş delikanlılarla oynaştığını..İki kuzeni aynı anda idare ettiğini.

İşin özü bu kadına uyuz oluyorum.Hatta bir odaya kapatıp, dinlenip dinlenip dövmek istiyorum. Umarım az önce City's Zara'da kafasına indirdiğim elbise askısı aklını biraz başına getirmiştir. Hanımefendi elimdeki pantolunu almaya çalıştı.Sanki o değirmenini benim 38 beden pantolona sokabilecekmiş gibi. Kadife pantolunu alamadı ama askısı kafasına çok yakıştı.






2 yorum:

Adsız dedi ki...

sen kimsin lan Saba ablamıza laf ediyor.Topuğuna sıkarım senin

Unknown dedi ki...

sen ancak benim sivilcemi sıkarsın klavye delikanlısı

Yorum Gönder