Görgüsüzsün Ali Ağaoğlu

Yazan: Unknown Tarih: 30 Ekim 2012 Salı 0 yorum
"Bu değil...Bu değil...Bu hiç değil.. " derken birçok kişi bu görgüsüz inşaatçının projelerden bahsettiğini sanıyor. Ancak çok yanılıyorlar.Ben işin aslını çözdüm. Ali Ağaoğlu aslında saatlerinden söz ediyor. Şimdi ben susuyorum, ne demek istediğimi size o meşhur reklam filmi anlatıyor.Üşenmedim, saatli sahneleri tek tek işaretledim.

Adam 35 saniye içine tam 8 saat planı sığdırmış.Bütün hareketler saati göstermeye yönelik. Hatta o da yetmemiş bir yerde, konuyla hiç alakası olmamasına rağmen yakın plan ALTIN saat gösterilmiş. Hani kör gözüm parmağına misali. Bu adamın paçalarından görgüsüzlük aktığını zaten biliyordum da, inşaat reklamı adı altında binlerce dolarlık saatini tanıtacak kadar görgüsüzlüğün dibine vuracağını hiç tahmin etmemiştim. Bu arada New York Expo binasının sembolünün üstüne AĞAOĞLU yazarak popi yapmaya çalıştığı da gözümden kaçmadı hani.

Sadece reklam filminde değil, fotoğraflarda da farkındaysanız saatler başrolde.Daha önce de zaten sonradan görmeliklerini defalarca gözümüze gözümüze sokmuştu. Garajın önünde poz vermeler, cepteki paraları havalara saçmalar falan.. AKAPE dönemi zenginlerinin ortak hareketlerini tek tek sergiliyor. Ama işin ilginci bu adamın diğerlerinden bir farkı olması. Bu adam acayip özgüvenli. Şimdi Maslak'ta bir site yapmaya hazırlanıyor. Bir de utanmadan ata binmiş ormanda reklam çekmiş. Böyle bir ormanın kenarında eviniz olsun istemez misiniz diyor. Sanki orman bıraktın İstanbul'da. Zaten o reklamı çektiği orman da yakında yok olacak. Çünkü görgüsüz inşaatçı oraları da betona çevirecek. Onlarca kişi o yok olan ormanın üstündeki betona başını sokacak ve böylece GÖRGÜSÜZLERİN kralı bir sonraki reklam filminde yeni ve pahalı saatleri ile boy gösterecek.
















0 yorum:

Yorum Gönder