Feyşın Viik...Oooo Yeee

Yazan: Unknown Tarih: 9 Ekim 2012 Salı 0 yorum
Gençler geri sayım başladı hatta bitmek üzere. Yarın feyşın vik başlıyor. Ama davetiyeler çoktaan bitmiş..Kocası zengin vasıfsız karılar bütün koltukları doldurmuş..Yani benim Kasımpaşalı Mualla ablam, Balatlı Feraye teyzem ya da Kuştepeli Hursever amcam o defilelere katılamayacak.


Ancak telaşa mahal yok..Ben bütün atölyeleri gezdim, bütün provalaro izledim.Şimdi bu sene ne modadır ne değildir tek tek anlatacağım.

Bu sene kış, yaz havasında geçecek..Rengarenk etekler, ceketler dolapları dolduracak. Turkuaz,sarı,narçiçeği ve morun tonları oldukça moda. Tabi siyah-beyaz uyumu da her zamanki renk skalasının en üstünde.

Özellikle Atıl Kutoğlu'nun koleksiyonu karşısında bayılmamak için kendimi zor tuttum.Provayı izlerken, kendimi gökkuşağının altından geçiyormuş gibi hissettim. Kenarda köşede altın da aramadım değil hani. Uçuşan elbiseler, ipek şifon karışımı gömlekler ve kalın tokalı kemerler beni benden aldı.

Bu arada benim gibilere kötü bir haber var bu kış..Topuklar almış başını gitmiş..En kısası 10 sanim diyeyim, siz gerisini anlayın.Bu sene sağa sola devrilerek yürüyen çok avrat göreceğiz belli.

Trençkotlar herzaman ki gibi çok çok çok moda. Ama blazer ceketlerin geri dönmesi de, poposu büyüklere derin bir oh çektirecek gibi gözüküyor. Dilek Hanif, Cengiz Abazoğlu gibi modacılar ise klasiğe geri dönmüşler. Diz altı kalem etekler, dar kalıp pantolonlar ve üste cuk diye oturan ceketler özellikle çalışan kadınları bir hayli mutlu edecek.


Feyşın vike katılan yabancı tasarımcıların ortak özelliği ise gece gündüz farkını ortadan kaldırmış olmaları.. O kadar şık elbiseler tasarlamışlar ki, altına babet üstüne ceket giy işe git,,babetle topuklu ayakkabıyı değiştir, ceketi çıkarıp trençkot giy alemlere ak..O denli yani..

Bu arada ufak bir not, defilelerde giyilen kıyafetler genellikle atölyelerde % 70 indirimle satılıyor. Bir kez giyildikleri için defolu sayılıyorlar.

Kasımpaşalı Mualla ablam, Balatlı Feraye teyzem ve Kuştepeli Hursever amcam, umarım anlamışsınızdır.. Çarşıda pazarda sizi rüküş görüp, bizimla diyılsın demek istemiyorum.








0 yorum:

Yorum Gönder