Elini Anamdan Çek

Yazan: Unknown Tarih: 2 Ekim 2012 Salı 0 yorum
Hayatım boyunca iyelik eklerinden bu kadar nefret ettiğim hiç olmamıştı. Benim,senin,onun..Herhalde daha ilkokul sıralarında öğrendik çekim eklerini.Anlamını ise 2001'den bu yana çok daha iyi anlıyoruz.
Bu ülkede artık herşeyin tek bir sahibi var..Üstelik eleştiriye de hiç tahammülü yok zat-ı muhteremin. 25 şehit verilmiş, vali şehri tanıtma derdinde. Kilimler, kaymaklar, sucuklar çıkmış ortaya..Gülümseyerek poz veriyor kameraya.Haliyle sesler yükseliyor. Vatandaş tepkisini ortaya koyuyor. Ama hemen açıklama geliyor iktidar sahibinden. Ben VALİME gerekenleri söyledim.
Bu sadece bir örnekti. Ama her konuşmada aynı iyelik eki onlarca kez kullanılıyor. Benim bakanım, benim belediye başkanım, benim vatandaşım, benim ülkem.. Yani diyor ki, zat-ı şahane, herşey benim; iktidar benim, tercihler benim, sahip olduğunuz herşey benim. Ya kabul edin ya da siktirin gidin.
Zaten farkındayız herşey senin..Devran ne zaman döner bilinmez ama o ana kadar her şey senin. Çöpten çıkan oy pusulaları senin, gemicikler senin, hergün can veren gencecik delikanlıların vebali senin, devlet kasasından uçup giden milyon dolarlar senin..
Dün bir açıklama daha geldi USTADAN. Yine iyelik ekleri başroldeydi. Aynen şöyle diyordu. "TÜRKİYE'NİN BÜTÜN ANALARI BENİM ANAM".Tamam ulan herşey senin de, bari anamı bana bırak. Zat-ı muhterem elini anamdan çek.

0 yorum:

Yorum Gönder